Translate

Christmas Special | Personal



Vandaag liepen we door de stad in Amsterdam, en natuurlijk is de stad al leuk versierd met kerstlichtjes. Ik vind dit eigenlijk nog wel vroeg, omdat het nog steeds november is en Sinterklaas nog niet eens is geweest. Maarja who cares? Dit geeft ons gewoon een blij gevoel dat kerstmis al om de hoek staat. Kerst liedjes zingen doen we ook al het hele jaar door en mensen kijken je al aan van sorry dames maar het is nog april haha! Ik herinner me nog vorig jaar dat ik een video op tumblr zag van een huis versierd met lichtjes en halloween goodies, ik vond dit helemaal geweldig, want er was ook muziek en het huis vertelde ook een 'eng' verhaal. Toevallig kwam ik die van kerstmis ook tegen en ja hoor die is echt mijn favorite geworden, ik weet al 100% zeker dat veel mensen dit al hebben gezien. Maar dat maakt niet uit het blijft gewoon leuk, daarom wou ik het weer delen met jullie om nu al die kerst feeling te krijgen.





Halloween version Christmas version Christmas version 'Wizars in winter'


Helaas dat dit niet in Nederland wordt gedaan, maarja wie wilt er nou een hoge elektriciteitsrekening.

dinsdag 27 november 2012

Een reactie posten

Les Camarades. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Blog Archive

About Me

Followers

Facebook

Blog Archive