Translate

Spotted: Criminal Teez by Criminal Martinez

Het is al november en het weer begint zich al te veranderen, en ik blijf er niet echt positief van. Wat zonnetje en warmte kan geen kwaad. But yeah it's fall and the winter season is coming next, of we er veel aan kunnen veranderen? Helaas niet. We zitten zelf ook in een periode dat we langs onze favoriete shops willen gaan en bijna alles willen kopen. Online shoppen is ook zeker niet te stoppen.

Wij volgen @criminalteez al een tijdje op twitter en vandaag kwam ik op het idee om hun webshop te bezoeken, want ik zag al leuke dingen langskomen op onze timeline. En ja hoor! Wow there! Leuke Tees hebben ze zeker. En een paar favorieten heb ik ook, zoals deze:





























Ze hebben er nog veel meer, misschien niet geschikt voor in de winter. Maar een criminal tee is a must have in the closet! Neem een kijkje in hun webshop en bestel gelijk een criminal tee! En ohja soon zullen ze met nieuwe tshirts komen, hou ze dus in de gaten!

Ook bij criminal teez loopt er een winactie, ze zullen een criminalz hoodie weggeven bij 100 vind-ik-leuks. So don't forget to like them!


website
twitter
instagram
facebook
tumblr

zondag 4 november 2012

Een reactie posten

Les Camarades. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Blog Archive

About Me

Followers

Facebook

Blog Archive